2014. június 29., vasárnap

Játéknapló - 10. játék


10. játék: 2014. június 28. – az Ékes Tőr nyomában

  • A kruthik fészek kipusztítva, ám szegény Bjornt, a halálon túli törpe düh-vetőt feloldották savban. Teste, maradványai szétforrnak, elporlandnak a savtócsában, nem marad más utána, mint egy drágakő-berakásos markolatú tőr a teste helyén a földbe szúrva.
  • Út halad tovább, az Idegenek Országútján. Az egész alagutat beépítő épület, egy vámház állja azonban az utat. A vámházban friss csata nyomai, féltuvatnyi levágott törpe őr, és egy eltorlaszolt szoba. Itt van felravatalozva Jörk Jorengsonnak, Khal Axar Védelmezőinek egyik alapító-szervezője. Körülötte két eszméletlen túlélő: Orgus Khalberson, mélységi felderítő; és Dorn, egy amnéziás Moradin-pap (Callinicus karaktere).
  • A Védelmezők, kiderült: esküvel fogadták, hogy senkit nem engednek Khal Axar közelébe, míg egy méltó örökös fel nem bukkan. El is torlaszoltak minden utat. Sajnos rajtuk ütött az Ékes Tőr Testvérisége, egy gonosz, mohó, kapzsi, hataloméhes, gyilkos banda. A talpig feketébe öltözött társaság, a Fekete Úr követői (ez feltehetően nem más, mint Abbathor, a törpék gonosz aspektusának istene), lecsaptak a vámházra.
  • A feketeruhás gyilkosok elragadták Khal Axar Védelmezőinek legféltettebb kincsét is: a khal axar-i Hagyományok Kódexét, az ősi szokásokat és törvényeket leíró, csodás varázshatalmú könyvet. És elrabolták Orgus kihugát, Elidát.
  • Társaságunk a nyomukba ered. Sikerül őket követni elhagyatott táborukon át egy mágikus boltívig, mely perzselő villámot lő az áthaladókra (de pár percig töltődnie kell két lövés között). Vérszaggal sikerül előcsalogatni két vérszomjas behemótot, akik kisütik a villámokat, felerősödnek tőlük, majd lemészároltatnak.
  • Az út végül egy óriási (több száz méter átmérőjü), ősi romokkal teli barlangba vezet. Mint később kiderül, ez lehet Gek ősi városának a maradványa - ez egy prehisztorikus, törpék előtti legendás város volt, akik a föld alatt kerestek menedéket, mielőtt kihaltak. Pihenés közben volt is a városban egy érdekes találkozó egy kisebb szellemsereggel, de sikerült szétszabdalni őket.
  • A város közepén egy fekete piramis alatt titkos lejárat található. A piramis rejtélyét megfejtve, a véráldozat rituáléjával sikerül megnyitni a titkos lejáratot. (A jelek szerint a feketeruhások is erre tartottak).
  • A város alatt a Fekete Sírbolt fekszik, Gek elitjeinek ősi temetkezési helye. Kusza folyosók, kamrák, tele csontokkal, díszes koponyákkal, csapdákkal, szarkofágokkal. A feketeruhások közül sokan itt hagyták fogukat.
  • A társaságnak sikerül átjutnia a Kincsekkel Teli Csapdahelyiségen (bár az olvadt arany szökőkutak kicsit megperzseltek egyeseket). Elkerülni pár felbontatlan szarkofágot. Kikerülni a Csontok Kútját. Aktivizálni egy hipnotikus, társak ellen uszító csapdát. Szétcsapni egy óriási csontvázat, és megmenteni a csontváz szorításában haldokló feketeruhást.
  • A feketeruhás szerint vezetőjük, Gardawain hajszolta le a őket ide. Az ellopott Kódex segítségével jutott idáig (a villámló boltív megnyitásához, a behemótok megszelídétéséhez, és ki tudja mihez is használta már). A kódex segítésével a Fekte Kripta Legbelső Szentélyében akarja feláldozni Elidát, és átvenni a hatalmat a Fekete Kripta és a holtak felett. A feketeruhások közben felderítik a sírboltot, sok-sok fő veszteség árán.
  • A játék végére 11,600 XP-tek lett. A 8. szinthez majd 13,000 XP-t kell összegyűjtenetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése