2014. június 22., vasárnap

Játéknapló - 9. játék


9. játék: 2014. június 21. – a Fészek

  • A tűzben elhullott társak elbúcsuztatása után a társaság maga mögött hagyta Imix rosszemlékű templomát. A megmentett githzerai szerzetes tanácsa nyomán sikerült megtalálni a Denevérek Szakadékát, és a szakadék falába rejtett Vörös Kaput.
  • A kapunál furcsa párosba botlott a társaság: egy moradin-hitű törp lovag, Darrak, és alkalmi gnóm társa, az ezermester Hravin próbálta kinyitni a kaput. Darrak is Khal Axar titkait kutatja, Moradintól kapott szent látomásai nyomán, Hravin pedig kíváncsiságból szegődött mellé.
  • Együttes erővel sikerült kinyitni a kaput, átkelni a szakadékon átívelő áttetsző kristályhídon, elkerülni a hatalmas rajban repdeső denevéreket.
  • Némi utazás után végül elértétek az ősi törpe alagutat, Rat Grubaart, az Idegenek Országútját, mely a Khal Axarba bevezető közvetlen, utolsó útszakasz. Sajna azonban hamarosan kiderült: az országút egy szakasza nemrégiben beomlott, a környező járatokban kerülőutat kell keresni.
  • A kerülőút azonban átvezetne egy óriási bolyra való, agresszív, sáskaszerű kruthik fészkén. Másik érdekes járatként inkább a kruthik-riasztóval felfestett alagúton haladtok hát tovább.
  • A járat a Tuwurthon titkos bázisára vezet. Ez a titokzatos szerveződés Khal Axar legkiválóbb törpe tudósait tömörítette magába, a város bukása óta pedig elszigetelve éltél életüket elzárt kutató-telepükön. Sikerült szót érteni velük, és segítségüket kérni a kruthik fészken való átjutáshoz.
  • Sajnos a kruthik-riasztó feltalálója nemrégiben elhalálozott, így a riasztó anyag képlete elveszett - a törpök a megmaradt készleteket elemezve próbálják újra felfedezni a receptet. A mindenhez értő Hravin, a misztikusan képzett Kun Csong Toa, és a mentális erejű Bjorn hathatós segítségével néhány nap alatt sikerül is megtalálni az eddig még beazonosítatlan összetevőket.
  • Sajnos egy apróbb labor-baleset miatt közben feléled egy korábban elölt Fekete Puding, felfal egy törpe kutatót, mielőtt a társaságnak sikerül elpusztítatnia a savas lényt.
  • A riasztó anyaghoz azonban nagyobb mennyiségű kruthik agyalapi-mirigy váladékra is szükség lenne. Hőseink elindulnak, hogy levadásszanak néhány példányt. Az expedíció sikerrel jár: egy járőrözgető kruthik bandát lemészárolva sikerül elég agyat begyűjteni, bár a boly igencsak felbolydul utána.
  • Ezután riasztószerbe áztatott köpönyegekkel a társaság nekiindul, hogy átvágjon a fészken Khal Axar felé. Út közben sikerül rátalálni a fészek szívére, ahol a királynő és a fészekmesterek keltetik a petéket. A Tuwurthon által elkészített riasztószeres bombát sikerül is bejuttatni a fészek szívébe, és felrobbantani. A szer hatására a boly felett elvész az irányítás, a kruthikok egymást sem kímélve fejetlenül menekülni kezdenek, szétszélednek.
  • Sajnos azonban menekülés közben a társaság beleszalad egy csapat kruthikba, akik felett két fészekmesternek sikerült úgy-ahogy feromonjaik segítségével visszaszerezni az irányítást. A hatalmas kruthik rajjal a szétszakadt társaság egyik fele kénytelen megküzdeni, és végül le is mészárolják őket - ám a fészekmester savas köpetében Bjorn teste végképp feloldódik, a halálon túli törpe lelke utolsó útjára indul.
  • A játék végére 10,600 XP-tek lett, ezzel 7. szintre léptetek. A 8. szinthez majd 13,000 XP-t kell összegyűjtenetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése